Zwroty | Reklamacje | wymiany

Zdajemy sobie sprawę z tego, że czasem na złość coś pójdzie nie tak...
 
Brak produktu w przesyłce? Kurier dostarczył uszkodzoną przesyłkę, bądź nie dostarczył jej w terminie?

Takie sytuacje zdarzają się bardzo rzadko, ale staramy się zawsze naprawiać błędy, więc jeśli przesyłka nie spełniła Twoich oczekiwań możesz bez przeszkód i bez podawania przyczyny zwrócić towar. Wystarczy, że w ciągu 14 dni skontaktujesz się z Nami, a my przekażemy instrukcje zwrotu.

Rezygnacji możesz dokonać z całości zamówienia lub z jego części. W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep).  Należność za zakupiony towar zwrócimy Ci najszybciej jak to możliwe (w ciągu 14 dni roboczych, licząc od dnia odebrania przesyłki). Należność za zwrócone towary wpłacimy na Twój rachunek bankowy lub na kartę płatniczą, jeżeli została użyta do opłacenia zamówienia.

 

Skontaktuj się z Nami, a my wyślemy do Ciebie kuriera i już na drugi dzień kurier odbierze od ciebie przesyłkę. Bez wchodzenia na Pocztę i stania w kolejkach. Zwroty, reklamacje i wymiany odbywają się na Nasz koszt.

 

Reklamacji, zwrotu, bądź wymiany możesz dokonać również po zalogowaniu na swoje konto w zakładce ZWROTY TOWARÓW, bądź REKLAMACJE TOWARÓW.

 

 

 

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixelpixel