Zwroty | Reklamacje | wymiany

Zdajemy sobie sprawę z tego, że czasem na złość coś pójdzie nie tak...
 
Brak produktu w przesyłce? Kurier dostarczył uszkodzoną przesyłkę, bądź nie dostarczył jej w terminie?

Takie sytuacje zdarzają się bardzo rzadko, ale staramy się zawsze naprawiać błędy, więc jeśli przesyłka nie spełniła Twoich oczekiwań możesz bez przeszkód i bez podawania przyczyny zwrócić towar. Wystarczy, że w ciągu 14 dni skontaktujesz się z Nami, a my przekażemy instrukcje zwrotu.

Rezygnacji możesz dokonać z całości zamówienia lub z jego części. W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia.  Należność za zakupiony towar zwrócimy Ci najszybciej jak to możliwe (w ciągu 5 dni roboczych, licząc od dnia odebrania przesyłki). Należność za zwrócone towary wpłacimy na Twój rachunek bankowy lub na kartę płatniczą, jeżeli została użyta do opłacenia zamówienia.

 

Skontaktuj się z Nami, a my wyślemy do Ciebie kuriera i już na drugi dzień kurier odbierze od ciebie przesyłkę. Bez wchodzenia na Pocztę i stania w kolejkach. Zwroty, reklamacje i wymiany odbywają się na Nasz koszt.

 

Reklamacji, zwrotu, bądź wymiany możesz dokonać również po zalogowaniu na swoje konto w zakładce ZWROTY TOWARÓW, bądź REKLAMACJE TOWARÓW.

 

 

 

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixelpixel