FAQ - Najczęściej zadawane pytania

 



PŁATNOŚCI
  • Jakie metody płatności są akceptowane?

Do wyboru proponujemy następujące formy zapłaty: karty płatnicze (Visa, Mastercard, Discover / Diners Club), PayU, PayPal i płatność za pobraniem.
  • Kiedy i jak otrzymam mój rachunek?

Paragon, bądź faktura zostanie wysłana przez system na podany w zamówieniu adres mailowy.
  • Czy rachunek można wystawić na adres mojej firmy?

Tak, na życzenie klienta możemy wystawić fakturę VAT. Wystarczy zaznaczyć tę opcję w ostatnim etapie składania zamówienia.
  • Czy mogę zapłacić w ratach?

Niestety nie ma takiej możliwości. Jednakże można skorzystać z płatności odroczonych PayPo.

  • Czy otrzymam potwierdzenie wpływu zapłaty?

Jeżeli zostały wybrane jako forma płatności PayPal, PaU lub karta płatnicza, zamówienie zostaje zakończone tylko po pomyślnej transakcji płatniczej. Dlatego w przypadku tych form płatności, potwierdzenie dokonanej płatności ukaże się od razu w oknie przeglądarki.
  • Kiedy mogę dokonać płatności za pobraniem?

Po wysłaniu przesyłki otrzymasz maila z informacją. Oczekuj na kuriera, któremu będzie można zapłacić za przesyłkę. Niektórzy kurierzy posiadają terminale, dzięki którym można zapłacić kartą, ale na wszelki wypadek lepiej mieć odliczoną kwotę.
 

KUPONY RABATOWE

  • Mam kod rabatowy. Jak mogę go zrealizować?

Taki kod można wpisać na stronie => MOJE RABATY Kwota rachunku Twojego zamówienia zostanie natychmiast pomniejszona w oknie przeglądarki o wartość Twojego kuponu.

  • Czy mogę zrealizować mój kod rabatowy telefonicznie?

Kody rabatowe mogą być wykorzystane tylko podczas internetowego zamówienia.

  • Czy mogę wykorzystać mój kupon rabatowy dla już złożonego zamówienia?

Niestety nie ma możliwości wykorzystania kuponów dla już złożonych zamówień. Jeżeli zapomniałaś(-eś) użyć kuponu, wykorzystaj go po prostu przy następnym zamówieniu na Zielonej Esencji.

  • Mój kod kuponu rabatowego nie jest aktywny. Co zrobić w tej sytuacji?

Ewentualne problemy podczas realizacji kuponu mogą mieć następujące przyczyny:
1.     Kupon został już zrealizowany dlatego nie można już go użyć.
2.     Kupon został wystawiony dla określonego konta klienta.
3.     Kupon jest ważny tylko dla określonej wartości minimalnej lub maksymalnej zamówienia.
4.     Kupon nie może być wykorzystany dla wszystkich marek.
5.     Upłynął okres trwania promocji, w którym można było wykorzystać kupon.
Jeżeli Twój kod kuponu rabatowego nie funkcjonuje z innej przyczyny, nasze centrum obsługi klienta (sklep@zielonaesencja.pl) chętnie Ci pomoże. Podczas rozmowy, miej pod ręką kod Twojego kuponu.

  • Czy mogę otrzymać gotówkę w zamian za mój kupon rabatowy?

Nie ma możliwości zamienić kuponu na gotówkę.
 

KARTY PODARUNKOWE

  • Gdzie mogę kupić kartę podarunkową?

Kartę podarunkową możesz zakupić w formie Vouchera o wybranej przez siebie wartości. Voucher ma formę eleganckiego karnetu, ale możemy go wysłać Tobie lub wybranej przez Ciebie osobie w formie elektronicznej. Nasze Vouchery znajdziesz TUTAJ

  • Jak mogę skorzystać z mojej karty podarunkowej?

Twoja karta podarunkowa może zostać wykorzystana w Zielonej Esencji – zarówno w sklepie internetowym, jak i sklepach stacjonarnych. Karty podarunkowe nie mają limitu czasowego i nie wymagają minimalnej wartości zamówienia.

Aby wykorzystać swoją kartę podarunkową zarejestruj się/dokonaj zakupu bez rejestracji lub - jeżeli jesteś już klientem - zaloguj się przy użyciu swoich danych użytkownika.

W procesie zamówienia wpisz kod z karty podarunkowej na stronie: MOJE RABATY

Wartość karty zostanie odjęta od całkowitej kwoty zamówienia. Kwota na karcie podarunkowej może być wykorzystana tylko raz i nie ma możliwości podzielenia kwoty na kilka innych zamówień.

  • Co się stanie, jeśli kwota mojego zamówienia przekroczy wartość karty podarunkowej?

To żaden problem! Jeśli kwota zamówienia przekroczy wartość Twojej karty podarunkowej, automatycznie poprosimy Cię o wybranie innej metody płatności, by dopłacić za resztę.

  • Co się stanie, jeśli dokonam zwrotu za zamówiony towar?

Oczywiście, możesz zwrócić towary, które Ci nie odpowiadają.
Jeśli zapłaciłaś(-eś) za swoje zamówienie wyłącznie za pomocą karty podarunkowej, zwrócimy Ci kwotę na Twoją kartę podarunkową, gdy zarejestrujemy Twój zwrot.
Jeśli zapłaciłaś(-eś) za pomocą karty podarunkowej i dodatkowej metody płatności, zwrot środków otrzymasz najpierw na konto Twojej dodatkowej metody płatności.
Jeśli kwota zamówienia przekracza wartość karty podarunkowej i zapłaciłaś(-eś) za resztę inną metodą płatności – zwrócimy Ci daną kwotę na wybraną formę płatności, gdy zarejestrujemy Twój zwrot.
Zwróć uwagę, że zwrot pieniędzy ma miejsce tylko do kwoty początkowo zapłaconej za pomocą dodatkowej metody płatności. Jeśli pozostanie jeszcze pozostała kwota zwrotu, zostanie ona zaksięgowana na Twojej karcie podarunkowej.

  • Czy mogę zamienić niewykorzystaną podczas zamówienia wartość karty podarunkowej na środki pieniężne?

Niestety wartość Twojej karty podarunkowej nie może zostać zamieniona na środki pieniężne.

  • Co się stanie, jeśli zgubię kartę podarunkową lub podam zły adres e-mail na moim koncie klienta?

Niestety, nie ponosimy odpowiedzialności za utratę, kradzież, uszkodzenie, nieczytelność lub nieuprawnione użycie karty podarunkowej. 

W razie wątpliwości, skontaktuj się z Nami.

  • Czy mogę użyć swojej karty podarunkowej na zamówienie złożone w przeszłości?

Niestety, karty podarunkowe nie mogą zostać użyte na złożone w przeszłości zamówienia i są również wykluczone z dokonywania wymian.

Oczywiście możesz użyć swojej karty podarunkowej przy następnym zamówieniu.

WYSYŁKA I KOSZTY DOSTAWY

 

  • Jak wysokie są koszty wysyłki?

Możesz skorzystać z darmowej dostawy już od 50zł.

Aktualny cennik dostępny jest na stronie => KOSZTY DOSTAWY I CZAS REALIZACJI

 

  • Jak długo trwa dostawa?


Natychmiast dostępne artykuły wysyłamy z reguły w ciągu 24 godzin. W przypadku oczekiwania na dostawę na produkty obecnie niedostępne poinformujemy Cię o tym.

 

  • Do jakich krajów dokonujemy wysyłek?


Realizujemy również przesyłki zagraniczne. W przypadku chęci prosimy o kontakt z Nami.

 

  • Jaką firmą kurierską zostanie wysłana moja paczka?


To zależy od wyboru dostawy podczas składania zamówienia.
Obecnie Naszymi partnerami są Poczta Polska, Orlen oraz InPost.

 

  • Czy mój adres dostawy może różnić się od mojego adresu na rachunku?


Bez problemu możesz podać inny adres wysyłki niż adres na rachunku, np. adres Twojego miejsca pracy. W tym celu podczas składania zamówienia, w odpowiedniej rubryce podaj wybrany adres dostawy.

 

  • Jak mogę śledzić moje zamówienie?


Dla każdej paczki, która zostanie do Ciebie wysłana, otrzymasz e-mailem potwierdzenie wysyłki wraz z linkiem do śledzenia przesyłki. Link będzie aktywny w przeciągu ok. 1 dnia.

 

  • Co mam zrobić, jeśli otrzymam uszkodzony artykuł?


Jeżeli dostarczony przez nas artykuł jest uszkodzony lub coś się w nim nie zgadza, możesz nam go odesłać, podając powód zwrotu. Gdy przesyłka do nas wróci i zostanie sprawdzona, wartość rachunku zostanie zwrócona na konto wybranej przez Ciebie przy składaniu zamówienia formy płatności.


ZWROTY

 

  • Jak dokonać wysyłki zwrotnej?


Oprócz dokumentu dowodu dostawy, do każdej przesyłki załączamy również formularz zwrotu. Aby zwrócić artykuł, użyj dołączonego formularza. W wyjątkowych sytuacjach, zamówienie może dotrzeć do Ciebie w kilku paczkach. Przy zwrocie, zwróć uwagę na to, aby w paczce znajdowały się tylko artykuły zawarte w dokumencie dowodu dostawy. W przeciwnym razie, przyporządkowanie i realizacja Twojego zwrotu mogą się przedłużyć. W przypadku zwrotu kilku paczek oczywiście nie ponosisz żadnych kosztów.

Odbywa się to w następujący sposób: 

1.    Włóż artykuły do paczki w ich oryginalnych opakowaniach.
2.    Włóż do paczki wypełniony formularz zwrotu.
3.    Formularz zwrotu bez logowania znajdziesz w zakładce => ZWROTY PRODUKTÓW
Jeśli posiadasz swoje konto po prostu zaloguj się, przejdź w zakładkę Zwroty produktów i dodaj zwrot.

4.    Na koniec, nadaj paczkę w najbliższym Paczkomacie.
Możesz również skorzystać z prostej i szybkiej usługi automatyzacji zwrotów.
Więcej szczegółów na temat szybkich zwrotów znajdziesz TUTAJ


Po sprawdzeniu zwróconego artykułu, wartość rachunku zostanie Tobie zwrócona na konto wybranej przez Ciebie przy składaniu zamówienia formy płatności. Zwróć szczególną uwagę na to, aby zwracany przez Ciebie artykuł, był w takim samym stanie, w jakim go od nas otrzymałaś(-eś). 

  • Jak mogę dokonać reklamacji artykułu?


Jeżeli otrzymany artykuł z jakiegoś powodu się nie zgadza, możesz go do nas bezpłatnie odesłać wraz z formularzem zwrotu. Jak tylko otrzymamy artykuł i dokonamy jego kontroli, kwota zostanie zwrócona na konto wybranej przez Ciebie przy składaniu zamówienia formy płatności. Oczywiście od razu możesz ponownie zamówić artykuł.

 

  • Czy jest możliwa bezpośrednia wymiana zwróconego artykułu?


Niestety nie można bezpośrednio dokonać wymiany artykułu. Jak tylko otrzymamy i sprawdzimy zwrócony przez Ciebie artykuł, kwota zostanie zwrócona na konto wybranej przez Ciebie przy składaniu zamówienia formy płatności. Jeżeli chcesz artykuł otrzymać ponownie, tylko np. w innej gramaturze, zamów go jeszcze raz.

 

  • Co mam zrobić jeżeli artykuł został uszkodzony podczas transportu?


Jeżeli wysłany przez nas artykuł jest uszkodzony lub z jakiejkolwiek przyczyny nie jest w porządku, możesz złożyć reklamację i zwrócić go oczywiście bezpłatnie. Więcej informacji na temat przesyłki zwrotnej znajdziesz pod ZWROTY/REKLAMACJE/WYMIANY.

 

  • W jakim czasie mogę zwrócić artykuł?


W Zielonej Esencji możesz zwrócić artykuł w ciągu 100 dni po otrzymaniu swojego zamówienia. Więcej informacji na temat prawa odstąpienia od umowy znajdziesz w naszych warunkach ogólnych.

 

  • Czy muszę zapłacić za przesyłkę zwrotną?


Opłatę za przesyłkę zwrotną ponosimy My. Dokonując zwrotu elektronicznie system intuicyjnie przeprowadzi Cię przez proces zwrotu.

 

  • W jaki sposób otrzymam zwrot pieniędzy?


Zwrot nastąpi zawsze poprzez wybraną przez Ciebie przy składaniu zamówienia formę płatności.
W przypadku karty płatniczej, zwrócimy kwotę na konto Twojej karty płatniczej.
Dla płatności poprzez PayPal lub PayU, zwrot nastąpi na Twoje konto Pay Pal lub PayU. 

Jeśli płatność odbyła się za pobraniem, do jej zwrotu będą nam potrzebne Twoje numery IBAN i BIC. System wskaże, w którym momencie należy podać numer konta.

 

  • Jak długo muszę czekać na zwrot pieniędzy za zwrócony artykuł?


Gdy tylko przesyłka zwrotna do nas wpłynie i zostanie sprawdzona, kwota zostanie do Ciebie wysłana w przeciągu 14 dni. Jeśli Twoja przesyłka nie została przez Ciebie odebrana, zwrot pieniędzy może przedłużyć się do 30 dni.

 

  • Na jaki adres mam wysłać przesyłkę zwrotną?


Zwróć towar na adres:

Sklep Internetowy Zielona Esencja
Poznańska 20
74-200 Pyrzyce

 

  • Czy oferujecie również odbiór przesyłki zwrotnej?


Tak, w wyjątkowych sytuacjach jest możliwość odbioru przesyłki od klienta. Prosimy o kontakt w tej sprawie.

MOJE KONTO

 

  • Jak mogę się zarejestrować?


Aby założyć konto, kliknij na górze po prawej stronie na »Zaloguj się«. Wyświetli się okno z możliwością rejestracji dla nowych klientów: »Załóż nowe konto« Wybierz »Załóż nowe konto« i wypełnij formularz rejestracji.
Możesz również w łatwy sposób założyć konto podczas Twojego pierwszego zamówienia. W obu przypadkach, musisz podać Twój adres e-mail i hasło. Używając tych danych możesz w każdej chwili zalogować się do Twojego konta klienta oraz masz możliwość sprawdzenia i zmiany Twoich danych.


  • Czy rejestracja na Zielonej Esencji jest płatna?


Nie pobieramy żadnych opłat związanych z posiadaniem konta w Naszym sklepie. Rejestracja jest zupełnie darmowa.

  • Czy mogę dowiedzieć się więcej o swoich danych? Czy moje dane są przenoszone?


Wszystkie dane klienta są traktowane poufnie i nie są przekazywane osobom trzecim. Możesz dochodzić swojego prawa o przenoszeniu danych (Artykuł 20. GDPR) wysyłając wiadomość e-mail do naszego działu obsługi klienta na adres: sklep@zielonaesencja.pl

  • Jak mogę zmienić moje (zapomniane) hasło?


Kliknij w nagłówku na stronie głównej na ikonę Twojego konta klienta, a następnie »Nie pamiętasz hasła?« i wpisz adres e-mail, który podałaś(-eś) na koncie klienta. Dostaniesz e-maila, dzięki któremu możesz utworzyć nowe hasło. W ten sposób możesz również zmienić hasło na nowe.

  • Czy mogę samodzielnie zmienić moje dane?


Podczas składania zamówienia możesz sprawdzić i zmienić swój adres. Aby zmienić adres e-mail, numer telefonu lub imię, skontaktuj się proszę z naszym centrum obsługi klienta.

  • Jak mogę usunąć moje konto klienta?


Wyślij do nas e-maila z prośbą o usunięcie konta na adres: sklep@zielonaesencja.pl a my natychmiast to dla Ciebie zrobimy.


NEWSLETTER


Co to jest newsletter i jakie korzyści dla mnie wnosi?

Nasz newsletter regularnie informuje Cię o aktualnych promocjach w naszym sklepie online oraz o wydarzeniach ważnych dla Nas. Jeżeli zapiszesz się do naszego bezpłatnego newslettera, otrzymasz ekskluzywne informacje o: najnowszych artykułach i trendach, kuponach rabatowych i promocjach, ofertach wyprzedaży.

  • Jak mogę zapisać się do newslettera?

 

Jeżeli nie chcesz przegapić naszych aktualnych promocji, zapisz się do naszego bezpłatnego newslettera. W tym celu wpisz swój adres e-mail w rubryce »NEWSLETTER« w lewym dole strony. Tuż po tym, otrzymasz e-mail z linkiem aktywującym newsletter.

  • Dlaczego nie otrzymuję newslettera, pomimo że się do niego zapisałam(-em)?

 

Po Twoim zapisaniu się do naszego newslettera, otrzymasz e-mail potwierdzający wraz linkiem aktywującym. Zapisanie do newslettera jest pomyślne tylko wtedy, gdy klikniesz na ten link. Jeżeli nie otrzymałaś(-eś) e-maila z potwierdzeniem, być może trafił on do skrzynki spam. Jeżeli nadal nie otrzymujesz newslettera, skontaktuj się z naszym centrum obsługi klienta.

  • Jak często będę otrzymywać newsletter?

Nasz newsletter pojawia się w nieregularnych odstępach czasu. Otrzymasz go zawsze wtedy, gdy pojawią się nowości lub jeżeli będą miały miejsce wyjątkowe promocje takie jak np. wyprzedaż, akcje z kuponami promocyjnymi itp. Możesz również spodziewać się od czasu do czasu informacji o nowych wpisach na naszym BLOGU, gdzie znajdziesz wiele przepisów, eko-porad i ciekawostek.


TECHNOLOGIA

 

  • Co mam zrobić jeżeli na stronie pojawią się problemy?


W naszym sklepie online, staramy się zaoferować wyjątkowe wrażenia zakupów online. Jednakże, jeżeli zauważysz problem techniczny lub jeżeli coś nie funkcjonuje tak, jak należy, skontaktuj się z naszym centrum obsługi klienta pod adresem e-mail: sklep@zielonaesencja.pl. W celu korzystania ze wszystkich funkcji naszego sklepu online, zalecamy stosowanie najnowszej wersji Twojej przeglądarki. Dlatego, sprawdź proszę, czy posiadasz jej najnowszą wersję, czy dysponujesz JavaScript i czy ciasteczka są aktywne. Więcej informacji na ten temat znajdziesz poniżej.

 

  • Z jakimi przeglądarkami internetowymi współpracuje Zielona Esencja.pl?

Zielona Esencja współpracuje ze wszystkimi przeglądarkami internetowymi.

 

  • Jakiej rozdzielczości ekranu potrzebuję?

Strona jest zoptymalizowana dla rozdzielczości od 960 pikseli dla iPada i tabletów Windows, aż do 1280px dla dużych monitorów.

 

  • Jak aktywuje się pliki cookie?

Procedura włączania obsługi plików cookie zależy od przeglądarki:

Google Chrome
Otwórz menu przeglądarki i wywołaj »ustawienia«. Pod nagłówkiem »prywatność« kliknij na »ustawienia treści«. Pod »pliki cookie« aktywuj ustawienia »przechowywania danych« (zalecane). Zamknij okno i ponownie załaduj stronę.

Internet Explorer 9-11
Otwórz menu przeglądarki (zębatka) i włącz »opcje internetowe«, dalej zakładkę »ochrona danych«, a następnie w obszarze »ustawienia« przesuń suwak w dół, aby zaakceptować wszystkie pliki cookie. Kliknij przycisk »OK« aby zamknąć okno »ustawienia«, a następnie załaduj ponownie stronę.

Mozilla Firefox
Otwórz menu przeglądarki (ikona » Firefox«) i wybierz »ustawienia«. Przejdź do sekcji »ochrona danych«. Z menu rozwijanego wybierz »Historia«: «Firefox będzie używał zdefiniowanych przez użytkownika ustawień «. Zaznacz »Akceptuj ciasteczka z innych stron«, aby zezwolić na pliki cookie, i wybierz opcję: »zachowaj do:«aż wygasną» ". Kliknij przycisk »OK« aby zamknąć okno »ustawienia«, a następnie załaduj ponownie stronę.

Apple Safari
Otwórz menu przeglądarki (zębatka) i włącz «opcje internetowe». Przejdź do sekcji »ochrona danych« i pod »zablokuj pliki cookie« wybierz ustawienia »nigdy«. Zamknij okno i ponownie załaduj stronę.

 

  • Czym jest JavaScript?

JavaScript jest językiem skryptowym do analizy interakcji użytkownika, zmiany, pobrania lub generowania zawartości strony internetowej.

 

  • Dlaczego JavaScript powinno być włączone?

Aby wygodnie robić zakupy w Zielona Esencji, zalecamy włączyć obsługę JavaScript. Dopiero wtedy można bezbłędnie używać wszystkich funkcji naszego sklepu online.

IPAD/TABLET/SMARTFON
  • Czy mogę złożyć zamówienie również na pomocą urządzeń mobilnych?

Oczywiście! Możesz w każdej chwili złożyć u nas zamówienie za pomocą Twojego tabletu czy smartfona. W tym celu odwiedź po prostu nasz sklep Zielonaesencja.pl korzystając z przeglądarki internetowej Twojego urządzenia. Strona jest specjalnie zoptymalizowana pod kątem urządzeń mobilnych.

O NAS

 

  • Kto kryje się pod Zieloną Esencją?

Nasza firma to już kilkuletnie doświadczenie w branży zdrowej żywności. Staramy się dostarczać Tobie i Twojej rodzinie najwyższej jakości żywności, którą sami moglibyśmy polecić Naszym rodzinom. To my – matki i ojcowie, którzy uwielbiają zdrowy tryb życia i chcą się dzielić tą pasją z Tobą.

 

KONTAKT

 

  • Jak mogę się z wami skontaktować?

Nasze centrum obsługi klienta jest do dyspozycji pod bezpłatnym numerem: 662 459 223 (pon.- pt. 8-18) lub adresem e-mail: sklep@zielonaesencja.pl. W przypadku połączeń z zagranicy, mogą wystąpić dodatkowe opłaty.

 

  • Jak mogę podzielić się moimi spostrzeżeniami lub opinią?

Bardzo cieszymy się z Twojej opinii, krytyki czy pochwały. Wyślij nam e-maila na: sklep@zielonaesencja.pl . Na pewno otrzymasz od nas odpowiedź. Możesz również dodać opinię do każdego produktu, który kupiłeś/aś.
pixelpixelpixel